onsdag 23 september 2015

GODMORGON

Här sitter jag och viftar med tårna med magen i vädret - ingen bebis idag heller. även idag, 23:e september hade vi ju som beräknad födsel där under några veckor i våras! innan vi blev flyttade på igen...
måste erkänna att jag börjar tänka på kvällarna nu innan jag går och lägger mig; undra om det är inatt det sätter igång?
har fått för mig att det kommer dra igång på natten. jag tror dom sa att det oftast är så på den där föräldrakursen vi var på för 100 år sen.
Igår var jag i allafall ute och gick en bra bit i solen och tänkte att det ju vore lite coolt om vattnet gick sådär som på film på ett spektakulärt vis, mitt på gatan och att jag fick ringa Tobben och säga "vattnet har gått, skynda dig hem!".
Men nej. här är det koooooolungt och den här lilla tjejen har inga som helst planer på att göra entré än på länge tror jag.
Så ja, jag fortsätter väl att mysa runt här hemma och VILA som alla säger att man ska här i lugnan ro så länge då :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar