måndag 14 september 2015

3 SAKER....
Okej, den här lilla fjuniga "extra-luggen" som vuxit sig vild från ingenstans under de senaste 9 månaderna,
vad sjutton gör man med den?
Skänker den mer än gärna till bättre behövande, bara att höra av sig vid intresse.

*TA-DAAA*
BB-väskan är packad!
eller väskorna....
den ena består nästan bara av snacks, chips, bars, dricka och godis. får väl se hur många gånger jag hinner länsa och fylla på med nytt innan det är dags hehe.


Och mer då?
Jo, vaknade och kände mig tokförkyld i morse. snorig, ont i halsen, SVULLEN, och allmänt jätte-groggy. så jäkla dålig tajming. hallå, jag ska ju lada för mitt maraton nu ju.
var även hos barnmorskan som sa åt mig att vila vila vila och proppa i mig frukt för att hinna bli frisk.
Hon kände även på magen och sa att ojojoj du har en mogen mage nu, vi får se om vi ses nästa måndag eller om du har fött då.
Så jag är tydligen mogen likt en frukt, redo att plockas eller nåt nu.

Men ja, jag fortsätter leva i tron om att det här med att föda ett barn ligger lååååångt fram i tiden :-))))))))))
*trallalalallalallalaallalalaaaaa*





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar