torsdag 16 februari 2012

UPPE MED TUPPEN
Det bästa jag vet är när Tobbe går till jobbet sådär äckligt tidigt på morgnarna och väcker mig för att säga hej då och sen avslutar med att ge mig en kudde att krama på och säger att jag får somna om igen. helt underbar känsla. jag är inte direkt svårövertalad i den situationen om vi säger så.


Men! Idag vaknade jag med fjärilar i magen och kunde verkligen inte somna om. Imorgon åker jag till exotiska KIRUNA till min älskade LISA!!! ihhhhhhh. kan inte fatta att det är sant. i 10 härliga dagar ska jag få leva samboliv med min bästa vän igen, precis som förr i tiden. 
och ni ska veta att är man en nervös själ som jag så pirrar magen av minsta lilla, men den här gången är det på ett mycket mycket behagligt sätt.


 -pirripirripirr- 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar