onsdag 22 februari 2012

DEN GODE OCH DEN ONDE
Lisa lärde mig att återvinna och källsortera nu ikväll. en himla upplevelse bara det vill jag lova.
Hon är en sån där god människa min Lajch, en riktig miljövän och händig kvinna, ni vet som hellre kokar sin egen sylt än att köpa färdig. som hellre läser en bok än att stirra på datorn, hellre luftar hjärnan under stjärnorna om kvällarna än fyller den med dåliga tv-program.
Jag är så djupt imponerad. och inspirerad!


Hon äger inte ens en tv min fina vän, den äter ju bara upp så mycket av vår dyrbara tid. 
Nej hörrni, norrland har verkligen inspirerat mig, jag kan knappt vänta tills jag får komma hem och slänga ut dumburken. ögona böj. Hädanefter ska jag och Tobben endast sitta och titta varandra djupt in i ögonen om kvällarna och prata känslor.
Jag tror han fullkomligt kommer älska min idé. hehe. haha. hoho. he he. osv...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar