onsdag 8 februari 2012

DEN GLADE BEBIN



Så vad har jag sysselsatt mig med ikväll då (vi låtsas att ni undrar)? jo, det här bland annat, och en hel radda med andra ställningar med udda namn.
Denna är faktiskt lite av en favorit, mest på grund av namnet då, och för att den känns lite frigörande. fick dock bita mig i läppen första gången ledaren lugnt och förföriskt förklarade att nu vänner, nu ligger ni i The Happy Baby Pose. Bara jollrandet som fattas då tänkte jag.

OBS! tips från coachen är att inte utöva denna lilla akrobatkonst vid gasig mage. åtminstone inte bland folk. I’m just saying. 
Varje gång jag ligger såhär och känner mig som en glad liten rosa bebis så ber jag till högre makter om att en eventuell liten fis inte ska råka slita sig just där och då där man ligger och nästintill välkomnar den till det. det skulle liksom kännas aningens... obekvämt osv, osv...

Så ja gott folk, då har jag spillt lite kunskap över er denna onsdagskväll då. i övrigt ska detta tydligen lugna hjärnan, sträcka de inre ljumskarna och lindra stress, men det fick jag googla mig till så det räknar vi till överkurs.

Siså! Iväg med er nu och spjärna benen i vädret!





1 kommentar:

  1. åå tack snälla för dina ord! de gjorde min dag nu!! Jag har small i storlek på klänningen, men tycker den känns lite stor. kolla på nelly, om den finns kvar. jag köpte den på rean!

    SvaraRadera