lördag 11 februari 2012

MIN FREDAGSKVÄLL
Kollade på den här spexiga QX-galan igår från tv-soffan med choklad, te, tidning och ljus som troget sällskap. Himla mysigt och pysigt, och vad jag gräääät när den där kören sjöng och det visades bilder på folk som kämpat för sin sak. så fort jag blir det minsta rörd så växer gråtklumpen i halsen och ögonen mina tåras, blödig som man är.

Det verkade vara så himla härlig stämning på den där galan också, så mycket glädje och fina ord. Nåja, nog om den, ni kanske var ute och tjoade runt och hade annat för er ändå? KUL för er då! verkligen.


Ikväll är det dags för nästa stora (tv-)händelse för mig den här helgen, kan ni gissa vad jag ska se kanske?
Men först ska jag äta fetingmiddag med Bullen min och vill ni veta hur resten av min kväll ser ut så kan ni ju se bilden ovan,  byt bara ut chokladen mot chips och dipp så voila! där har ni min lördag!



1 kommentar:

  1. SV: hihihi michis vem hade kunnat tro att du skulle använda fotbollstermer hihihi

    SvaraRadera