onsdag 1 februari 2012

Modeblogg 2012?


HAHAHAHAHAHAHAHAHAAHHA. 
nej vänta, det räckte inte. 
HAHAHAHAHAHAAAAAA.
nej jössenamn, ni behöver inte vara oroliga (men till mitt försvar så lyckades jag faktiskt matcha kjolen med mobilen, vad ger ni för det va?)
Jag försöker införliva mitt löfte om att sluta gå i pyamas halva dagarna när jag går hemma och skruttar. eller PLUGGAR menar jag förstås. 
Så ja.... nu när kläderna är på plats så är det väl bara att köra då.
se till att vara lite effektiv och sådära.


(enda tills mina usla ursäkter till att INTE plugga börjar ploppa upp i huvudet alltså, jag ger det 15 minuter. max.)

Men gud!!! Apropå MAX, han har ju namnsdag idag. min lilla vän. Grattis darling. då MÅSTE jag ju bara slipa på ett riktigt fint sms först. ja, ni ser ju själva, ursäkterna bara sliter i mig. det är ju liksom inte mitt fel att det finns så mycket annat pockar på uppmärksamhet. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar