tisdag 21 februari 2012

HÅLLER TUMMARNA

Hej på er! Här sitter jag i min rutskjorta och raggisar och känner mig som en norrlandsbo. Utanför dalar små snöflingor ner och inne sitter jag och skriver i Lisas mysiga och trivsamma lya. Så himla fin är den.
Igårkväll hann vi med både en rask powerwalk när Lajch kom hem från jobbet, stark fisksoppa och temys med en Björn. inte illa.


Idag är det pirrigt i magen min för ikväll när mörkret lagt sig ska vi förhoppningsvis ge oss av till Jukkasjärvi och åka på skotertur över fjällen. Håller tummarna för jäkla hårt och hoppas att det finns plats kvar för oss i gruppen.
Skoter är verkligen en grej jag alltid velat testa på!


1 kommentar:

  1. Du är lika söt som alltid Micha, så trevligt läsa din blogg och hur myspys ni har det där uppe i norr du och Lisan, ha det allra bäst båda två
    KRAM till dig och Lisa från Birgitta <3 <3

    SvaraRadera