söndag 5 februari 2012

- 23 ISKALLA GRADER


Jag trotsade dom 23 minusgraderna och klädde mig till michelingubbe och begav mig hit till bibblan. där jag nu sitter i alla kläder, inklusive mitt underbara underställ som jag köpte i höstas, tänkt att det skulle komma till användning så bra.
Jösses amalia vad vackert det är ute!!! jag skulle kunna vandra runt ute i solen och iskylan hela dagen och bara känna harmonin och lugnet som snön skapar. Eller allra helst dra på mig nåt heltäckande från topp till tå och slå mig ner i en solig glänta med varm choklad och ostmackor och bara njuta. fick ett himla sug efter att åka skidor också.


Det pirrar lite i magen när jag tänker på att om 1,5 vecka åker jag upp till Kiruna på långvisit hos min bästa Lajcha-vän. då vet jag att jag kommer få min dos friluftsliv och harmoni och långa promenader och djupa samtal och överanalyserande och mys och te och naturgodis och skratt tills magen gör ont och ligga vaken halva nätterna och nattprata. Jag längtar så jag dör! min fina Lisa.


Men först....lite examensarbetes-skrivande.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar