lördag 8 oktober 2011

Ojoj här är det full rulle! jag som hade sett framför mig en lugn och ganska tråkig helg känner mig nu speedad och laddad för fest. Tobbes vän är här i helgen så vi var i Kalmars utkanter och tittade på när Tobben spelade bandymatch. jag kunde åter engång konstatera att jag är helt lost i alla sportsliga sammanhang. och då menar jag även när jag sitter på läktaren och ser på.
Nu är vi hemma igen och jag blickar mot kylskåpet och funderar på när det är okej att korka upp. Ikväll blir det lite partyparty.





Igår var jag hemma hos Johanni och mös och skrattade så käkarna värkte.









Chilli somnade i mitt knä, så harmoniskt så. ja chilli är johannas hund alltså. ingen låtsaskompis som jag har skaffat mig eller så. jag är väl inte knäpp på riktigt heller.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar