måndag 3 oktober 2011



HOS FARMOR OCH FARFAR




Visst är dom fina? 85 år och så pigga och glada. okej farfar ser lite trött ut men det får man ju vara ibland. han är en gammal elitlöpare och visar stolt upp sin samling av medaljer och vinnarfotografier. Farmors pappa var elitidrottare och bra i det mesta.

och så ser jag på mig själv, så många förutsättningar och ändå så långt ifrån något som stavas elit man kan komma.

Vad hände med generna där liksom? jag bara undrar.

Är jag den felande mutationen?

nånting måste ju uppenbarligen ha gått väldigt fel.






Min lillalillalilla bror (som är typ en halvmeter längre än mig) fick ett sabelsvärd. bara sådär. hur ofta får man det liksom?! Jomen jag har ett sabelsvärd som ligger och skräpar, vill du ha?



På en gång kände jag hur jag blev sådär extra väääldigt snäll, jag överväger nästan att aldrig mer bråka med honom. Var det kanske det som var planen?

Är det nu straffet kommer för att jag gömde honom under sängen när jag var liten?




Varför ser det ut som att jag dammsuger? Varför ser jag inte cool ut? om inte ens ett enmeter långt SABELsvärd kan få en att se cool ut, då är det rätt kört va?







1 kommentar:

  1. hahahahaha jag trodde faktiskt att du dammsög tills jag läst texten X) hahahahahaha

    SvaraRadera