måndag 10 oktober 2011




PEPPAD TJEJ






Såhär glad var jag i lördags. så glad att jag inte ens kunde pricka in mitt eget ansikte. då är man glad. Hade en riktigt rolig kväll hos Sophie, med den lilla skara som fortfarande tappert håller sig kvar. känns som att den lilla skaran sjunker alltför snabbt i antal bara.



Himla trevlig kväll var det i alla fall med mycket popcorn och vin.



Som vanligt nu mera bangade jag dock när det är dags att lämna förfesten och gå ut. det lockar liksom inte längre. kan ha att göra med att vi bara har två ställen att gå ut på. och inte på något av dom kan man önska Håkan, tro mig jag har testat haha. så som vanligt begav jag mig hemåt som den gamling jag är och kastade mig över datorn för att låta Winnerbäck sjunga ut på högsta volym och vagga mig till sömns på soffan omgiven av hundra brinnande stearinljus.



En typisk lördag för mig.



Tur att killarna kom hem senare och räddade mig från att brinna inne. Notering till mig själv: tänd inte ljus när du är full och trött!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar