onsdag 26 oktober 2011

MITT LIV PÅ BIBBLAN


Min absolut viktigaste ägodel är min dator så när min skrothög började retas med mig och, förutom alla brister den redan har, dessutom bestämma sig för att bara vissa bokstäver skulle gå att skriva med var mitt tålamod slut. jag började på egen hand dissekera. det resulterade i att två bokstäver helt förvann och att ljudkortet gick sönder. hur gick det till?



Finn två fel.



okej, Q kan jag leva utan. men S liksom?





Sen blev jag glad och lekte lite med mina godjibär när jag kom på att min nya fungerande dator kommer om 3 veckor :D


Det roligaste som finns att göra på bibblan är att äta. så det gör vi.

ganska ofta och ganska mycket.



Joråmensåatt det var väl min dag det. spännande. jag vet. men jag varnade er. och värre lär det bli.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar