torsdag 13 oktober 2011


Nu är det officiellt, jag är för gammal för sånt här.




Vi hade en himla trevlig förfest igår innan den stora utgången.
gott att äta, gott att dricka och alla glada.



Sen gick det utför.

väldigt utför.




Nej så farligt var det faktiskt inte.
Vi gick lite bananas på dansgolvet i ungefär en halvtimme sen tröttnade jag på all gammal 90-tals musik och allt folk och vandrade hemåt.
Så summan av kardemumman är att jag en en gång kan konstatera att jag haft mina glansdagar och roliga stunder på dansgolvet.
det blir inte bättre än så, i alla fall inte i den här stan.

Nu kan jag kröna mig själv till tant på allvar och fortsätta gå hem tidigt och somna till Winnerbäck i ljuslågorna från sterainljusen i stället.
Just the way I like it så att säga.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar