torsdag 20 oktober 2011



Idag vaknade jag upp och känner mig så himla glad. lycklig och uppåt. en helt vanlig torsdag som denna. Kan det vara för att jag somnade med ett leende på läpparna igår kanske? Drägglandes på Tobben, full av chokladtårta och harmonisk efter massa temys med mina favoriter. Johanna och Atti. Min lilla familj här nere.
Hoppas dagen fortsätter på samma tema.

Bjuder på en fulbild på mina senaste båg-hem-låningar:

Så otroligt fancy, jag vet.
Jag har liksom blivit så desperat att jag nu ändrat taktik och lånar hem de bågar som jag absolut inte tror passar mig i hopp om att få en överraskning. fan, den taktiken funkar inte heller kände jag när jag fick hem dessa.

Aja, det gör inget, jag tänker fortsätta vara glad idag i alla fall,
med eller utan snygga bågar.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar