torsdag 20 oktober 2011


För några dagar sen på löpandet:


Just nu:

Jag har som mål att kunna springa en mil nu innan jul, man ska ju ha sånadär mål här i livet har jag hört. och så kan det ju vara ganska bra att kunna tänker jag. om man nu hamnar i en sån situation. fast jag hoppas förstås att jag slipper BEHÖVA kunna springa en mil i sträck. men utifall att så vill jag veta att jag KAN. ja ni fattar.

Hur som helst så började jag träna inför mitt mål för några dagar sen, jag kom 8 km. tiden vågar jag inte visa er. men innan jul ska där stå 10 km plus att jag ska våga visa tiden.
Phu, vatten över huvudet eller vad?!

I vilket fall så känner jag mig nu stelopererad och haltar mig fram som en annan gamling. Fan alltså, kan detta verkligen vara bra att utsätta kroppen för? Jag har liksom till och med träningsvärk på insidan av underfoten?

Tobben köpte med sig tigerbalsam hem, det är bra att ha en sjuksköterska i hemmet som vet vad man behöver och jag konstaterar än en gång att han är överlägset bäst den där karln.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar