söndag 16 oktober 2011



JUL PÅ IKEA





Tobbe börjar vänja sig vid att jag ska ta kort på allt i tid och otid och fastän att han protesterade och inte alls ville posera framför nån julgran så gick han ändå motstridigt med på det, för bloggens skull. Haha. min fina Tobbbelobb som inte klagade en endaste gång idag när jag drog med honom till IKEA för att flanera runt på ljusavdelningen och, utan att överdriva, skulle lukta på vartenda ljus. även dom som inte luktade.
När han väl trodde att han såg ljuset i tunneln så såg jag i stället nåt helt annat och mina ögon började glittra i takt med allt glitter och julpynt som låg framför oss.


Behöver jag säga att jag blev lite till mig? att jag skulle gulla med varenda liten tomte och predika om hur fruktansvärt bra just den där ljuslyktan skulle passa i vårt fönster? Behöver jag säga att det dröjde innan vi kom ut?
Nej jag tänkte väl det.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar