måndag 22 juni 2015

NU ÄR JUNI HÄR
Minns där i februari att jag längtade så efter sommar som kändes så långt bort och tänkte att om allt bara gått bra så långt så ska jag börja fixa ordentligt till bebin. och nu är vi här. slutet av juni och vi har nåt den där gränsen som jag av någon anledning satte upp för mig själv. och allt har ju gått bra hittills trots min stora oro där i början! och förhoppningsvis fortsätter det i samma braiga anda.

Hela helgen har vi fixat och donat, rensat och stuvat undan och HANDLAT till vår nya lilla favoritperson. Jag och mamma åkte till Ikea och köpte säng (och en "del" annat...) medan Tobb och Jimpa åkte och shoppade tvättmaskin, sen möttes vi alla hemma hos oss och åt pizza på balkongen och monterade.
Nu är vi ett steg närmre till att du kommer lilla skrutt.


Världens bästa blivande pappa och morfar jobbade hårt med spjälisen.


TA-DAA!
Ja ni kan ju gissa att tårarna var nära för den här känslomänniskan när jag bäddade och allt var på plats.
Är så himla nöjd med färgen och stilen, det känns som en harmonisk liten hörna för vår lilla Vilda, hoppas att hon dras med och bli lugn och harmonisk av bara farten. trots smeknamnet hehe.



Både jag och Tobben satt sen och stirrade på den här nya, ovana vyn bredvid vår säng. "Ska det verkligen ligga en bebis här i snart?!" det är så konstigt och overkligt och fantastiskt och galet och känslosamt på en och samma gång. Åhhhhh att man kan längta så mycket efter någon man aldrig träffat!
Vi längtar verkligen ihjäl oss efter dig nu vår lilla tjej. Hoppas att du kommer att trivas här i din alldeles egna säng < 3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar