tisdag 16 juni 2015

ALLTSÅ DENNA LJUVLIGA BEBIS


Idag trotsade jag mitt komatillstånd och mötte upp Elinisen och Tyran i Hagaparken efter jobbet för en liten picknick i kvällssolen.
och bebisgos! 
Hon är en så himla mysig bebis den här lilla Tyrisen. Jag satt med henne i famnen prick hela tiden och ville inte släppa.  jag var tvungen att fråga Elina hur hon gör för att inte äta upp henne. alternativt krama sönder henne. den här söta lilla 4 månaders klumpen < 3 VILL. BARA. ÄTA. UPP. DOM. DÄR. GOA. LÅREN. *får väl sätta handklovar på mig själv när vår bebi väl är född*

Det är så fint att se dom här två tillsammans och när hon ser upp på Elina och ler, amen då brister det ju för en hormonell gravid människa som mig :´)
Det fick mig ju inte att längta mindre efter min egna bebis om man säger så.

Fick även låna lite böcker och annat bra-att-ha nu när magen växer. 
känns väldigt lyxigt och skönt att ha en vän som ligger steget före med allt det här stora.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar