söndag 7 juni 2015

FÖDELSEDAG NUMMER 29
Blev väckt med tårta och sång av familjen som fixat så fint på morgonen precis som när man var liten, allt för att riktigt få känna av ungdomen in i det sista (och för att tobb jobbade natt och det är tråkigt att vakna själv på sin födelsedag) 
//forever8år-i-sinnet

Ett ljus och 29 st jordgubbar :-)

Juste, vi firade ju lite nationaldag kvällen innan också, med en väldans massa god mat. Här ser ni en grillmästare, en trött gravid-is och en väldigt stark lillebror.


Och ja ni känner ju mig vid det här laget, inget inlägg utan en mag-bild verkar ju vara min nya tvångstanke, så här kommer två bara för att det är min födelsedag.
Det må vara min sista födelsedag som 20-nånting men min första med bebis sprattlande i magen :-)))))



Sen vaknade Tobbelobben till där hemma och skickade en bild på detta och bara "kom hem och öppna nu" så det gjorde jag. Världens bästa människa, nästa helg ska vi tydligen fira bara han och jag med hotellövernattning i Uppsala :-D
Så jäkla mysigt. jag som älskar allt med att bo på hotell!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar