söndag 12 april 2015

VÄRLDENS FINASTE BLIVANDE PAPPA


Idag åkte vi iväg till en stor bebisaffär för att reka det här med barnvagn.
Kändes heeeelt sjukt att gå där och känna och klämma och testdra vagnar. Tobben däremot såg ut att inte ha gjort annat. så himla fin syn :´)
Det roligaste var att dom hade dockor utplacerade i diverse vagnar, spjälsängar och babystolar så att man kunde testa att bära och lägga ner och bädda in och så vidare. vilket jag råkade leva mig in i lite väl... mycket...kanske.
Jösses vad allt detta är som en helt ny värld att sätta sig in i alltså. SÅ MYCKET SAKER.
man vill ju att bebin ska få det bästa, men jag försöker lugna mig och tänka att det är inte på liv eller död, det hänger inte på vilken säng eller vagn man väljer. egentligen. det är inte DET som är det viktigaste. får lite lätt panik annars.

Jag blev ganska så trött av alla intryck kan man säga men hittade en lämplig vilostol. en babysitter i vuxenstorlek! funderar starkt på att slänga ut soffan och ersätta med en varsin till mig, Tobb och Lill-Bebin.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar