lördag 18 april 2015

MORGONBUFFAR OCH JORDGUBBSFRUKOST

Mmmm älskar helgfrukostar! Brukar lyxa till det med nåt extra då, idag blev det färska jordgubbar i massor. Något jag börjat älska ännu mer är dessa små små buffar i magen. Låg kvar extra länge i sängen och bara kände efter tills det kom en. försökte sen buffa tillbaka på magen, vända och vrida mig lite snabbt för att se om det kunde komma fler, alltså stackars bebi, men det ÄR ju så häftigt. och beroendeframkallande!
Råkade sen nysa och DÅ kom det en lite mer tydlig buffning < 3 
Fick även en liten igår när jag satt på bussen påväg till jobbet igår morse och blev så STOLT att det började bölja över i ögonen. Bästa lilla älskade ungen! Tänk att jag aldrig träffat dig men redan är du det bästa som hänt mig. Jag kommer säkert bli en vidrig person som kommer skryta sönder min omgivning när bebin väl är på utsidan, då får ni slå en tidning i huvudet på mig.

Nu ska jag ge mig ut i solen och träffa Theresen som kommer ut till förorten, jihooo!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar