måndag 6 april 2015

EN STARK RESA TILL ULLARED 

Ja hörrni, kan sammanfatta mina två dagar på Ullared med dessa ord; chock, stirrighet, folk, kändisspaning och köplust.
Första dagen befann jag mig mest i chock över hur STORT DET FAKTISKT VAR och hur gigantiskt mycket folk som ryms på en och samma plats, försökte mest parera min kundvagn för att inte meja ner folk samt överleva och ej bli nermejad själv.
Andra dagen var jag inne kl.7 när dom öppnade och kände mig nästan ensam på stället och NJÖT TILL FULLO av att springa runt och fylla kundvagnen med allt från bebisbodys till nagellack och tavelramar typ.


TRÄFFADE ÄVEN DEN HÄR MÄNNISKAN SOM SKÄNKT MIG SÅ MYCKET SKRATT!!!!!
Hahahah. man riktigt ser entusiasmen i mina ögon, och inte lika mycket i Morgans. han typ himlar med ögonen och bara *ännu en beundrare*
Fick mig en pratstund i allafall och höll på att bli överkörd av en lastpall som Ola-Conny kom dragandes på. så sjukt kul att få se dom in action.



Hängde "ganska" mycket på babyavdelningen kan jag säga utan att ljuga och fick även med mig "en del" hem. snacka om enorma overklighetskänslor att gå runt och klura på vilket babygym vår bebis kommer gilla bäst och vilka kvalitéer en skötbädd bäst ska ha. 
Meeeeeeen så så så så så roligt :D :D :D 
försökte spänna ut magen bäst jag kunde för att övertyga mig själv om att johorå, det är okej för mig också att ströva runt här och känna och klämma och välja och vraka. 
Jag är lite konstig jag vet.


Kom sen hem till hemmets lugna vrå och letade påskägg och åt massiva mängder mat som sig bör och fick umgås ännu mer med världens bästa familj.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar