onsdag 15 april 2015

HEJ VECKA 18!

Japp här kommer veckans magbild! Vecka 18 och nu börjar det rulla på tycker jag, speciellt om man jämför med dom där seeeeega, oändligt långsamma ensiffriga veckorna. Magen putar och jag ÄLSKAR det, vill för en gångs skull ha tajta tröjor som smetar åt och visar upp lilla bulan <3 font="">
och jag kan inte sluta klappa den, tänker att det är det närmsta jag kommer att gosa med bebin just nu *men vänta bara tills du är ute lilla bebis, då kommer du inte undan*

Apparna säger att bebisen blir hela 17 cm lång den här veckan och att den sparkar, gör kullerbyttor och vrider sig för fullt! Jag tror att jag börjat känna små små buffar där inne nu, som att någon knackar på från insidan typ. svårt att beskriva men jag har känt det några kvällar i rad nu precis när jag ska somna. Längtar efter den första riktigt tydliga rörelsen!

Åh jag har så mycket att skriva men ögonen går i kors, jag och Tobben har blivit helt fast i barnvagnsdjungeln *party party* och varit runt på stan efter jobbet och blivit ännu mer förvirrade hehe. tur att vi är ute i goooood tid. blev så glad när jag hörde att paret bredvid skulle ha barn i oktober; "hörde du Tobbe, det finns dom som är värre än oss".



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar