måndag 27 april 2015

EN DOTTER, VI SKA FÅ EN DOTTER < 3


Jag, Tobb och en liten TJEJ!!!!!!
En alldeles frisk och fin liten bebis som blev helt godkänd av barnmorskan och när hon sa det suckade jag ut världens längsta suck och hon sa att oj det var mycket spänning som släppte där hörde jag. Eh, japp haha!
Världens bästa känsla fyllde mig när dom orden var sagda.
Söta lilla ungen, hon låg där och sprattlade runt med händer och fötter och snurrade runt.
Tänk att hon såhär långt byggts ihop så himla bra i mig med allt på rätt plats. Så himla overkligt och COOLT (så har jag sagt det för hundrade gången).
Barnmorskan räknade till 10 fingrar och 10 tår och visade närbild på när det där lilla minihjärtat fylldes på och pumpade ut blod i lill-kroppen < 3

Hon sa direkt att jag vet vad det är för kön och frågade om vi ville veta.
JAJAJJJAAJAJAJAJAJAJAJAJJJA sa vi. 
fast jag vet redan att det är en kille sa jag, det har jag känt på mig sen dag 1.
mmm, okej, men det här är helt säkert en liten tjej.



"??????!!!!!!!!!"

Så chockad. och överlyckligt överväldigad och GAH. allt bubblande på en gång!
Så jag hade fel och alla andra rätt. Lärdom: lita ej på magkänsla :-P





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar