söndag 26 april 2015

1 DAG KVAR!!!!

Ahhhh, minns när det stod typ 25 dagar kvar och jag tänkte att det är för länge, hur ska jag stå ut med denna väntan?! Nu är det en dag kvar. Imorgon smäller det!
Det stoooora ultraljudet när alla bebins organ ska gås igenom grundligt och se att hen växer som hen ska och om födelsedatumet blir flyttat eller om vi blir kvar på 23 september. OCH förhoppningsvis får vi också veta om hen är en han eller hon!!!
Det bara bubblar i mig av spänning, har aldrig längtat så efter en måndag. Har nog aldrig längtat efter något så mycket som detta överhuvudtaget faktiskt. 
Det är så spännande!!!!!! 
Och nervöst!!!! 
Jag vill ju så bara att allt ska se bra ut och att bebisen mår bra. såklart. och detta kan jag ju verkligen inte styra över så ja, jag ber er att hålla alla era tummar där ute för den här lilla parveln.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar