onsdag 31 oktober 2012

TESTAR NÅT NYTT

Kan. knappt. skriva. mina armar med tillhörande fingrar har förvandlats till spallagetti. är helt darrig och liksom tung.
I jakt på att försöka fylla mina dagar med lite annat än jobb och skapa nåt slags *liv* vid sidan av allt sjukdomssnack dagarna i ända så hoppade jag på tåget direkt till klättercentret. Har inte bestigit den där höga färgglada väggen sen gymnasietiden så det var kul att återuppliva lite minnen. Elina och Becca var som små snabba spiderkvinnor som var uppe på ett naffs men peppade och hejjade på mig och mina skakande gelében.

Fick först panik när jag insåg att mitt liv hängde på en skör liten lina där jag befann mig flera meter över de trygga marken men kunde så småningom släppa kontrollen och lita på (E)linan. 
Hade en himla svettig och rolig kväll och lyckades övervinna mina rädslotankar och kämpa mig upp till toppen, skön känsla och mycket adrenalin :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar