lördag 6 oktober 2012

HÖSTPROMME





Åh jag hade en så skön dag igår, började med att vakna utan väckarklockan, drog på träningskläderna och gav mig ut på morgonpromenad längs vattnet i solen. Säga vad man vill om hösten men dagar som denna är den rätt jäkla underbar med alla sina färger. Fick ju stanna stup i kvarten och föreviga allt i kameran min så sådär värst mycket träning blev det väl kanske inte, men så kan det ju gå. Själen fick i alla fall sitt :-)

På eftermiddagen ringde Jimpa och frågade om vi inte ville komma över och grilla och en stund senare var vi där, så himla lyxigt att numera bara bo två tågstationer bort från min fina familj. 
(Jorå mamma jag SKA lägga upp mer bilder senare men nu kallar plikten ---> mot jobbet)

Ha en trevlig helg vänner!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar