måndag 29 oktober 2012


 PERFEKT HELG
Den här helgen har verkligen varit helt komplett och innehållit precis alla delar som man vill hinna med.
Fest och dans i fredags som blev den bästa kvällen på länge, dansade så att jag hade ont i höften dagen efter och skrattade så att smajlgroparna fastnade uppe vid örontrakten nånstans.
Dagen efter vakade jag tidigt av att solen sken för full kraft och vi tog en sväng till Solna och Kista  där jag skulle hjälpa tobben att shoppa kläder, men det blev precis tvärtom :-)
 På eftermiddagen kom tröttheten ikapp mig och vi åkte hem och mös i soffan, råkade somna i en hög båda två och sov som små stockar i över 2 timmar. så himla skönt. och trots det sken solen fortfarande när vi vaknade. Kände mig överdrivet klängig och överkär mest hela dagen. sen blev det tända ljus och god mat och "Så mycket bättre" och allt det där.
Söndagen blev en riktig lillebror-dag där vi tog tåget långt söder om stan och gick på TomTits, gjorde gigantiska såpbubblor, åt buffé, såg riktiga-kroppar-utställningen och mycket mycket mer skoj. Älskade Maxen min.
Helikoptercykeln! 
Avslutade denna perfekta helg med att inviga nya varma vintertightsen och superdojjorna med 1 mil i friska luften.
 Inväntar nu träningsvärken från helvetet under dagen :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar