fredag 26 oktober 2012

FREDAG FREDAG FREDAG FREDAG DU UNDERBARA DAG
Kom hem från jobbet, hällde upp ett glas, hoppade genom duschen, svirade om och sitter nu i soffan och diggar till nån slags hitlista för att få lite koll på vad som är *populärt* just nu så att jag inte står som ett stort ?-tecken ikväll på dansgolvet. jösses amalia. känns som år och da´r sen jag var ute och svirade om. Inväntar nu min vapendragare Thäräs och med henne vid min sida kan det ju inte bli annat än en...oförglömlig kväll.
Hur taggad är jag då?
TILL TÄNDRRRRNAAAAA!

Annars har de väl inte hänt suuuupermycket den här veckan, höjdpunkten var när jag blev bjuden på fläskpannkaka och hemlagad äppelpaj hos min fina Becci och Henke...ja och så snöfallet då som till och med fick mig att tappa hakan, jag gillar ju det här med snö och jul, men liksom, i oktober? nåja. okejråå.

Skål på er :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar