torsdag 4 oktober 2012

FREDAG PÅ EN TORSDAG

Det bästa med att jag jobbar på lördag är att jag är ledig imorgon, därför har det hela dagen känts som fredag och imorgon är min lördag och sen när det väl är lördag på riktigt ska jag ju bara göra ett litet avbrott i min ledighet och hälsa på på jobbet och sen ha helg resten av helgen som vanligt. Fattar ni? Såhär snurrar det i min hjärna hela tiden, räknar timmar och minuter och försker hålla modet uppe när jobbdagen känns allt för lång.
Men man får faktiskt lura sig själv i såna lägen.

Har hur som helst en mysig kväll här hemma, tobben är också ledig imorgon och vi turas väl typ om att utbrista hur FRUKTANSVÄÄÄRT skönt det ska bli att sova länge utan nån enerverande väckarklocka som ringer. DET gott folk, det är lyx i min värld.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar