söndag 7 oktober 2012

BELÖNING EFTER EN JOBBVECKA

Mycket mys här nu men det är väl det hösten är till för. Spenderade min efterlängtade lördagkväll hos Therese och fick nostalgikänslor när jag tog bussen till Edsberg och gick och handlade på vanliga gamla Ica. Känns som en avlägsen tid när jag och mina två bästa vänner bodde där i ungdomshuset, jobbade på posten och firade med naturgodis varje kväll och mallibou varje helg. Det VAR tider det, även fast jag är glad att jag kom vidare, speciellt nu när jag vet hur bra det blev.
Men ändå, nostalgi, denna eviga nostalgi som dunkar i bröstet.

Vi hade i alla fall en skön kväll som sammanfattas ganska bra av bilden; mat, mer mat, vin, en miljon tända ljus och en varsin hörna i soffan. Ah!


1 kommentar:

  1. Önskar jag vore där!! <3
    Så vi får lite mer att vara nostalgiska över om ytterligare några år ;)

    pussar och kramar din Lajs, för evigt <3

    SvaraRadera