onsdag 17 oktober 2012

FULLKOMLIGT KAOS
Fy. fan. är glad att jag inte visste när jag åkte till jobbet imorse vad som väntade. Kan kortfattat säga att vi hade en fullkomligt GALEN kund som gick bärsärkagång på apoteket, skrek och gormade, var riktigt aggressiv, slog runt sig och hotade att slå ner och döda oss allihopa i personalen om han inte fick sin medicin. Andra kunder varnade oss om att han hade ett föremål i handen.
Usch jag blev helt stel och min impuls var som vanligt; fly fly fly vilket jag och en annan tjej gjorde mot toan för att låsa in oss i ren skräck. Jösses. händerna skakade okontrollerat. 
Till slut kom polisen.
Men kunden hann fly och mina händer slutade inte skaka på hela dagen och jag var livrädd att han skulle komma inflygande igen.


Köpte söta ägg och laktris-te med fina budskap påväg hem.


 och fixade en liten överraskning till Tobben - min specialare - och äntligen börjar lugnet lägga sig efter dagens kaos.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar