måndag 17 juni 2013

SÄMRE MÅNDAGSMORGON KAN MAN JU HA
 Min bästa Lajch sov över hos oss inatt och när jag vaknade på morgonen kunde jag först inte komma på vilken dag det var men när jag till slut kom fram till att det är ju söndag så kunde jag istället inte få in vad fasen byggarbetarna gjorde uppe och JOBBADE?! eh. sen kom jag på att det inte alls är söndag utan en helt vanlig måndag. min hjärna kan inte hålla isär dagarna längre när helg aldrig är helg utan en vanlig arbetsdag.

Nåja. kom ju efter ytterligare en stund även på att det inte alls var nån helt VANLIG måndag utan en dag då min bästa vän sov ute på vår soffa. jippi! studsade upp och sen njöt vi hela förmiddagen i solen med smoothie och mango och druvor och lyxbröd. Vad fasen vore livet utan vänner som denna?
Du och jag, Lajch. alltid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar