måndag 17 juni 2013

MINA ÄLSKLINGAR
Ville bara hem och sova efter jobbet i lördags men tog mitt förnuft till fånga och åkte in till söder för att möta upp två av de bästa tjejerna på denna jord. Möttes av strålande sol, fullsmockade uteserveringar, musik och kände bara att WOW, det finns ett liv utanför apoteket trots allt!
Jag och Lemis i extas över att slippa rocken för några timmar och få känna oss friiiiia.

Jag vet att jag alltid säger det, men DETTA var den bästa kvällen på länge. gud. att få sitta på uteservering med ett glas vin i handen och skratta så det skumpar från magen med människor man tycker så SÅ mycket om. DET är lycka det.
Vi fick beskyddande armband av Sunar också, direkt inflygna från Turkiet tillsammans med henne. tänker aldrig ta av mig det.

Jag och finaste Sunaren, denna tjej skulle kunna bli ståuppkomiker, precis ALLT som kommer ur hennes mun får en att typ falla ihop och DÖ av skratt. Tänk att jag hittade dessa fullkomliga guldklimpar på en plats som Jakan, hoppas stort att vi får jobba tillsammans igen. nångång. snart.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar