tisdag 25 juni 2013

INGET FAN AV MÅNDAGAR...

...förrän idag då. blir alltid lika fascinerad över hur mitt stämningsläge kan ändras från botten till toppen av små medel. dessa människor är mycket bra på att få mig till just detta. 
Fick idag den värsta utskällning av en kund på länge, blev kallad både det ena och andra, skriken på och så totalt förnedrad att jag var tvungen att gå bak och låta tårarna bölja ett slag innan jag kunde ta nya tag. ville bara hem och gräva ner mig men cyklade i stället bort till skönträdgården där dessa väntade.



Det blev helgrillad oxfilé, potatisgratäng och rödtjut i kvällssolen. Fick äntligen klämma på Tobb också efter att ha gått o varandra då han jobbat natt och jag eh, sovit då.



Detta hörrni, det är hur man vänder en bottemåndag till en toppenmådag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar