söndag 9 juni 2013

BÄSTA TIDEN ÄR NU
Nationaldag, sommar, student, examen, födelsedag och allmänt firande, jag älskar den här tiden på året. I torsdags var det Sveriges dag och det firade jag med att jobba som vanligt, folk verkar ju gilla att fira sina storhelger inne på apoteket så det var fullsmockat och jag sprang som en skållad människa som vanligt för att sen äntligen få åka hem. Kände mig totalt fel klädd när jag satt där på bussen iklädd jeans och jeansjacka bland alla somriga lediga människor.


Väl hemma slängde jag på mig sommarskrud och hoppade på cykeln mot parken som var full av firande människor och en värme som stekte fastän kvällen smög sig på.


Fick umgås några timmar med dessa underbara varelser.


Lisa hade fått dispens från Kirunariket och förgyllde kvällen med sin uppenbarelse. 

 Tobben min var ju fin som vanligt.

Sverige visade verkligen upp sin bästa sida denna dag, så jäkla varmt, satt i bikini och stekte till 8 på kvällen. fortsätt gärna såhär nu, jag vet att du kan!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar