onsdag 3 februari 2016

MYSET I DETTA !!!!! 

Tänk att nåt så simpelt kan få en att må så bra, som att sniffa på sin bebis lilla huvud när hon somnat tungt i ens famn, som en rak motsats till all hat och rädsla som  cirkulerar i världen.
Igår gjorde vi comeback på yogan! Var rätt opepp när väckarklockan väckte oss och jag slängde i mig en kopp kaffe, bäddade ner bebin i vagnen och traskade iväg. Var inställd på en repris av förra gången. Men så när jag gick där kom jag på att testa nåt nytt så när vi kom fram knäppte jag loss liggdelen och tog in henne i den i salen och lät henne ligga där i och leka i tryggt förvar.
Gissa vad?! Det funkade!! Vinklade henne så att hon låg och såg ut genom fönstret och på mig i stället för på dom andra yogisarna och när nån bebis skrek så sökte hon ögonkontakt med mig som för att se att allt var okej och sen grejade hon vidare med sitt där i vagnen.
Och den här mamman fick yoga i en hel timme!!!!
Jag säger bara NAMASTE.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar