torsdag 7 juni 2012

MIN EXAMENSHELG I BILDER


















FY FAN VAD VI ÄR BRA!
Har nog aldrig varit så stolt i hela mitt liv som i fredags när jag tog min efterlängtade examen. Jo en gång har jag varit stoltare, den dagen min lilla lillbror ploppade ut, men den här stoltheten ligger som god 2:a.
Alltså fatta att aldrig mer behöva plugga?!!?!?
Kan inte få in det i skallen.
Älskar att min Therese kom ner för att dela helgens alla känslor med mig och att Lina flög genom halva Sverige för att se oss gå ut. Kände sån grotesk kärlek till alla runt mig.


2 kommentarer:

  1. GRATTIS micha, fy farao vad bra du är :D :D GRATTIS GRATTIS GRATTIS :D :D och grattis till att du innehar den fulaste bild som tagits på mej ever haha herregud
    puss på dej finaste farmaceuten <3

    SvaraRadera
  2. Stiligt och vackert! :D

    Stort grattis, återigen! :)

    SvaraRadera