söndag 24 juni 2012

 MINA GULDKLIMPAR






Midsommarhelgen har spenderats med finaste familjen, bestående av dessa personer.
Trots att vädret inte varit på topp har vi utnyttjat tiden det inte regnat och min nos har fått ordentligt med luft.
Vi har hunnit med både sol och bad, frysattack under mängder av filtar lyssnande på låten "Vilket vackerrrrt väder, dä ä soligt idag" medan regnmolnen hökat över oss, jag har skrattat så att hela magen skumpat och somnat i en snarkande hög bredvid mammen min när vi har försökt kolla film. Vi har frossat i hotellfrukostar och promenerat på kullerstenarna minst 20 000 steg om dan (eller hur va det nu Jimpa?), vi har grillat i parken med hela havet som utsikt, lekt egenhändiga lekar och sparkat boll. Vi har haft midsommarpicnic vid slottet med flaggor och drinkparaplyer nerstuckna i gräset runt oss, vi har myst och umgåtts och skojat och tokat oss precis som det ska vá och jag kan bara än en gång konstatera att jag har VÄRLDENS bästa kärleksfullaste lilla familj <3


*rörd* :´-)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar