tisdag 12 juni 2012

MAN TAGER VAD MAN HAVER

Jahapp, här sitter jag och svullar. igen. Tobben jobbar natt så jag håller till goda med mina andra favoritgrabbar, Ben och Jerry dårå. Jag fick en otippad ledig dag imorgon eftersom jag tydligen redan ligger plus i schemat. Så jääääääääääääääääääkla skönt :D
Så ja, jag kände för att fira lite ikväll men lär väl somna drägglandes i soffan vilken sekund som helst. råkade fastna framför nån match mellan Ryssland och Polen?! jösses amalia. förvånar verkligen mig själv emellanåt. hehe.
Var förresten på en riktig SPORTBAR igår och såg Sverigematchen och jag måste väl säga att även ett osportsligt sinne som mitt kände att stämningen var på topp under dom få minuterna som Sverige hade leningen. sen dog allt. blev faktiskt ledsen på riktigt, tycker alltid så synd om spelarna som kämpar nåt så jävulskt, springer, ramlar och tar ut sig men ändå inte når enda fram. snopet.

Nåja, nu håller vi tummarna för sol imorgon, okej?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar