lördag 9 juni 2012

JOBBA-SOVA-JOBBA-SOVA-JOBBA-DANSA!
Heeeeeeeeeeeeej gullepluttarrrrr!
Jag har jobbat min första lördag som farmaceut idag, min första av många den här sommaren. Det gick rätt bra, tror jag. Har dock varit förskräckligt trött, lär väl typ gå in i väggen innan sommaren är slut känns det som när jag ser mitt schema. men det ska gå. det SKA gå för det är ju såhär livet kommer vara nu, jobba-sova-jobba-sova, hahah, deprimerande tanke. bort med den för ikväll ska jag i DANSA är det tänkt.

Igår bjöd Tobben mig på fin födelsedagsmiddag på restaurang vilket var fruktansvärt gott. Sen gick vi en liten promenad i dimman för att få ner maten från halsen till magen. och idag ska jag då alltså fira min ålderdom ytterligare. är det tänkt. mina ögon glänser av trötthet haha men det ska jag totalignorera och råda bot på på helt andra vägar än att sova. hehe. he.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar