torsdag 7 juni 2012

26 bast!
Åh jag har så mycket att skriva! Har äntligen fått tillbaka min dator som vart på lagning i 2 månader. Det blev ett kärt återseende vill jag lova.
Hörrni, jag fyller ju för fasen år idag. även fast det inte känns så. det har liksom hamnat i skymundan av examen och jobb och allt. men ja 26 år idag. det känns bra. jag gillar ju jämna tal så 26 känns harmoniskt och bra.
Snoozade till 7 imorse, satt på cykeln 7.15 och var nära att vända för det kändes som jag glömt huvudet hemma, var på jobbet 7.30. Huu. kom därifrån 19. Lååång dag med andra ord. Tänk att jag jobbar som farmaceut nu, det känns helt överväldigande och helt helt otroligt. Känns inte som att jag kan ett skit typ.
Kom hem nu helt trött och tom bara för att inse att allt varmvatten försvunnit från hela Kalmar, vad är problemet med denna stad och vatten?! Vi har ju för fasen ett helt hav runt hörnet?

Kände mig bitter men det vände efter några kramar från Tobb, en massa fina grattishälsningar, mat i magen och finaste pressenterna från älskade familjen min. *ÄLSKAR SÖNDER ER*

Tänk vad tiden går va, för exakt 20 år sen var jag en liten plutt som satt näck och blåste ut mitt sjätte ljus i tårtan. Undra vad jag gör om ytterligare 20 år? Åhå, kan inte tiden bara stanna för en stund?






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar