fredag 16 december 2011

UNDERBARINGAR!


Vi hade en så himla mysig kväll, med överflöd av precis allt i sockerväg.



bordet räckte knappt till för alla godsaker.


Lina antog rollen som tomte.


plötsligt togs det mysiga till en helt ny nivå och
vardagsrummet förvandlades till nåt slags spa.


och njutningen var total.


min lilla lilla klass. så tokig. och så fantastisk underbar.



Fräschaste brudarna i stan. Yeah.


Jag svettades som en gris, allt tog dubbelt så lång tid mot vad som stog i receptet, jag spillde och drällde ner hela precis hela köket och hela tiden stog jag med kletiga fingrar och försökte uppdatera mailen för att se om tentaresultatet kommit MEN det blev riktigt mumsigt till slut, både mina glutenfria special-saffran-muffins och saffransbullarna med mandelmassa.

Nu ska jag lägga mig och jäsa tills imorgon som den gladaste lussebullen av dom alla.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar