fredag 23 december 2011


FULLT KAOS - ALLT ÄR SOM VANLIGT


Det råder full panik här hemma! eller ja, jag står för den biten, Tobben är filbunke som vanligt. Mitt adrenalin pumpar, jag rusar runt i panik, min väska väger 1 kg för mycket och gick knappt att få igen och jag duschar-betalar räkningar-hoppar på väskan-slår in julklappar-bloggar samtidigt. vad ger ni för den va?
Om en timme åker vi ut till flygplatsen och jag försöker frenetiskt komma på vad jag glömt. för nåt lär det ju va. 
Inte för att jag får ner nåt mer i väskan, men ändå.


Nej hörrni nu ska jag fortsätta mitt maraton genom lägenheten innan vi sticker norrut och glöggmyser och uppesitter hela kvällen, taxin går sen kl 04.25 imorgonbitti mot Arlanda. antingen kommer jag vara speedad till tusen eller snarkande zombi. iiiiihh. snacka om PIRR i magen! pirr-i-pirr-i-pirri-pirr.


GOD JUL MINA KÄRA VÄNNER!!! VI HÖRS IGEN NÄSTA ÅÅÅÅÅÅÅÅR!



1 kommentar:

  1. oj! vad du har byggt om här!
    hoppas att ni har det kul på resan! :D

    SvaraRadera