onsdag 21 december 2011


HEJ DÅÅÅ JOHANNIS!




Jahapp då var sista skoldagen över för det här året. och så har jag vinkat av min fina vän vid stationen. Som vanligt skuggas alltid min glädje av en liten skugga av sentimentalism (?) i ögonvrån. Vad tiden går! Sista gången  alla kånkar sina väskor för hemfärd och säger hej då till varandra och god jul vi ses i skolan nästa år.
Galet. så konstigt.

Åhhhhh. typiskt mig att börja sörja innan saker ens tagit slut. vi har ju trots allt några månader kvar tillsammans. och jag vill ju verkligen ifrån den här hålan. men ändåååååå liksom. fy fan vad jag kommer sakna.

Nåja. detta skulle inte bli ett ledsamt inlägg, jag är ju trots allt väldigt glad och pirrig. men som sagt, den där ständiga lilla skuggan i ögonvrån är knepig ibland.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar