torsdag 8 december 2011

Jo jag stog och diskade nyss. det händer ibland. och då brukar Winnerbäck få göra mig sällskap för att göra denna syssla lite roligare. vi skrålade på tillsammans lite extra högt när dessa rader gick igång. det är ju såhääääär, precis så häääär jag känner för det mesta nu för tiden. tänk att han visste det den där Winnerbäck! när han skrev den där låten så visste han att jag skulle stå där i en röra av en massa tid och vifta på rumpan med diskborsten i handen och känna precis så.


"Jag var virrig och trött, jag var sliten och nött
Allting runt omkring mig gick i ultrarapid,
och jag hade inga veckor, inga dar,
bara en röra av en massa tid
Jag ville hitta en bra paroll
Nånting och tro på nåt som tog mig upp en bit över noll "




Han är rätt fantastisk den där karln.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar