fredag 9 december 2011


Jag kände mig lika vilsen som en elefant i en porslinbutik idag på djursjukhuset. men det var en himla trevlig upplevelse måste jag säga. en helt ny värld kan man också kalla det. jag fick se skadade hundar och i entrén fick vi besöka det minsta apotek jag nånsin sett, blott 6 kvadratmeter stort! (litet). så himla sött!

Något annat som är litet och sött är min klass, vi är så få att vi alla ryms i en bil. som upplagt för fler studiebesöksresor slog det mig. Är ni på? jag tänker chokladfabrik, vinprovning, vattenland... bara det finns ett apotek i närheten borde väl det mesta funka?

Jag letade souvenirer i djurbutiken och förstog plötsligt vad Jasmin i Aladin menade när hon sjöng,
en heeeeelt ny väääääääääärld!




Ps. jag menar förstås inte att det var trevligt
att se skadade hundar på något sätt,
jag är ju inte elak på riktigt eller så,
intressant kanske är mer det ord jag borde
använda i detta sammanhang?
// Förvirrad tjej


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar