söndag 22 februari 2015

INDISKT TVÄRS ÖVER TORGET
Restaurangen har ju funnits där säkert ett år och jag har ju passerat den cirka varje dag, men inte hade jag nån aning om vilken oas som väntad där inne!!! Så sjukt mysigt och fint. dom har verkligen satsat på stämningsfull inredning.
och trevlig personal! och god mat!
 Hit kommer jag garanterat tillbaks. nu har Texas och Olarys och pizzerian fått konkurrens kan jag lova. mmmm älskar ju indiskt. 
Och kolla detta då:
man ser till och med vårat hus, snacka om perfekt dagar när man inte orkar göra ett projekt av ätandet och ta sig längre än nödvändigt.
Det var förstås inte såhär tomt när vi var där, men eftersom jag av någon oförklarlig anledning glömde ta kort?!!! och bara slukades upp av stämningen, lukterna, ljusen och maten (japp kan tydligen hända även en ta-kort-narkoman som mig) så fick jag låna lite bilder.

Bildkälla 1
Bildkälla 2
Bildkälla 3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar