torsdag 5 februari 2015

IMORGON KOMMER MIN JOHANNIPANN HIT







Min ständiga *partner in crime* i Kalmar gällande typ allt, från hysteriskt förvirrade labbar till hår-slit och många långa timmars labbskrivande, skrattiga redovisningar och tentaångest, storhandling på maxi, långa promenader, taccosmiddagar, det högtidliga onsdagsmyset till *bonde söker fru* med diverse tilltugg av det söta slaget, te-surplande med djupt filosoferande och så mellomyset. för att inte tala om alla förfester, korridorsfester, maskerader, efterfester, galendanser, vindrickande, ciderskålande i parken till den första vårsolen och alla oändligt festliga ögonblick.  nånstans där fick vi smeknamnen Michigan och Läppen. håhåjaja. ojojojoj SÅ många minnen.
Finaste Johanninsen min, imorgon kommer hon hit, och heeela helgen får jag ha henne i mitt våld, planerar att låsa in henne i garderoben, mata henne med ben&jerry och aldrig aldrig låta henne åka hem till skåneland nånsin igen, trallalalallaaa.

Vi lär göra allt det vi gör bäst, pimpla vin, äta massiva mängder godsaker, skratta ihjäl oss och missförstå varandras dialekter. Åh låt det bli fredag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar